Andrew Mafu Machinery hà accoltu un Agente di Macchinari di Baking Arabu à a so sede di fabricazione per un tour in profondità di a fabbrica è una riunione tecnica in quantu à un persunalizatu Linea di Formazione Baguette. A visita hà servitu cum'è un passu impurtante versu l'espansione di a cooperazione in u mercatu di e macchine di panetteria in u Mediu Oriente, chì hà vistu una crescente dumanda di soluzioni automatizzate di trasfurmazioni di pane è pasticceria.
L'agenda includeva una ispezione cumpleta di e capacità di produzzione di Andrew Mafu, dimostrazioni in diretta di parechje linee di furmazione automatizate, una visita di u situ di u cliente, è una discussione tecnica dettagliata nantu à a produzzione di baguette. À a fine di a visita, i dui partiti anu manifestatu un forte interessu à furmà un accordu di cooperazione à longu andà.
U CONTENTI

À l'arrivu, l'Agente di Macchinari di Baking Arabu hè statu accoltu da l'alta dirigenza è guidatu in u magazzinu di materie prime, induve anu amparatu nantu à u strettu sistema di cuntrollu di qualità di Andrew Mafu. Tutti i fogli d'acciaio inossidabile, i mutori, i cumpunenti di qualità alimentaria, l'unità elettroniche è e parti meccaniche sò sottumessi à l'ispezione multi-livellu prima di entre in a produzzione. L'agente hà manifestatu un altu livellu di fiducia in a tracciabilità di a cumpagnia, l'igiene è u prucessu di gestione di i fornitori.
Dopu, a delegazione hà visitatu attellu di machining, induve u taglio CNC, u prufilu laser, a curvatura, a saldatura robotica, a lucidatura è a perforazione di precisione sò stati dimustrati. I visitatori sò stati impressiunati da l'integrazione di l'equipaggiu di fabricazione automatizatu, chì assicura tolleranze di fabricazione consistente è un rendimentu stabile di a macchina à longu andà.
U tour cunclusu in u Uffiziu di Ingegneria R&D, induve l'ingegneri anziani anu introduttu prughjetti d'automatizazione in corso, innovazioni di software, migliuramentu di a massa basata in torque è aghjurnamenti di cuncepimentu modulari. L'agente hà evidenziatu chì una tale innuvazione cuntinua si allinea bè cù e richieste di i panifici industriali di u Mediu Oriente chì cercanu soluzioni di produzzione intelligenti è d'alta efficienza.
Un puntu culminante di a visita hè accadutu in u Prova di Macchine è Prototipu Sala, induve e linee di produzzione cumplettamente operative sò state presentate. L'Agente di Macchinari di Baking Arabu hà valutatu currettamente a prestazione di l'equipaggiu, u cumpurtamentu di a pasta, a precisione di forma è u livellu di automatizazione.
L'agente hà osservatu i moduli di impastatura, divisione, arrotondamentu, stampatura è prova sincronizati in un flussu di travagliu cuntinuu. Anu nutatu a stabilità di a linea è a qualità consistente di i pani di pani finali.
I panifici di u Mediu Oriente utilizanu spessu pasti d'acqua alta, chì ponu esse sfida à a forma. I miscelatori cuntrullati da u torque di Andrew Mafu è i meccanismi gentili di manipolazione di a pasta anu particularmente attiratu l'attenzione di l'agente. Anu enfatizatu chì una tale linea puderia migliurà assai a qualità di u pane tostu in u so mercatu regiunale.
I visitori anu rivisatu i fasi di laminazione, plegamentu, sheeting è furmazione. A precisione di u tagliu di triangulu è u rolling uniforme dimustratu a capacità di a linea per trattà a pasta laminata - una categuria di dumanda crescente in a so regione.
In tutte e manifestazioni, l'agente hà suscitatu dumande prufessiunale in quantu à i livelli di idratazione di a pasta, i requisiti di torque, i meccanismi di furmazione è u mantenimentu. U squadre tecnicu hà furnitu spiegazioni dettagliate, rinfurzendu ancu l'interessu di l'agente in e soluzioni automatizate di Andrew Mafu.

Dopu à e manifestazioni, e duie squadre anu tenutu una cunferenza tecnica dedicata per discutiri e specificazioni di u Linea di Pruduzzione di Formazione di Baguette. L'ingegneri anu introduttu i principii di furmazione multi-stadi di a macchina, u timing di rilassazione di a pasta, a precisione di u cuntrollu di a lunghezza, l'opzioni di scoring, è a cunfigurazione di capacità di linea chì varieghja da a produzzione media à grande scala.
L'Agente di Macchinari di Baking Arabu hà spartutu insights preziosi riguardanti:
dimensioni e forme regionali di baguette,
caratteristiche di a farina lucali,
livelli di idratazione cumunimenti usati in i panifici di u Mediu Oriente,
capacità di pruduzzione target per i clienti industriali.
A squadra di ingegneria di Andrew Mafu hà cunfirmatu questu tutti i moduli chjave ponu esse persunalizati per risponde à e esigenze regiunale, cumpresa a mollezza di a pasta, u stile di scoring di a superficia è a durata di u pruduttu. E duie parte accunsenu à prucede cù u raffinamentu tecnicu è a pianificazione di capacità dopu a visita.

Per furnisce una sperienza di prima manu di u rendiment di a macchina in l'usu cummerciale attuale, u direttore di a pianta hà guidatu l'agente à a attellu di pruduzzione di croissant di u cliente equipatu di machini Andrew Mafu.
Dentru a facilità cumpletamente automatizata, l'agente hà osservatu:
cicli di alimentazione di pasta è laminazione,
operazioni di piegatura è foglia,
a furmazione cuntinua,
muvimentu di linea sincronizata,
prucedure di igiene è cuntrollu di qualità.
U direttore di pruduzzione di a panetteria hà spartutu insights operativi nantu à a stabilità, l'efficienza, e rutine di mantenimentu è a coerenza di u produttu. Questa validazione di u mondu reale hà aumentatu significativamente a fiducia di l'agente in l'affidabilità è a praticità di l'equipaggiu Andrew Mafu.
A visita hà cunclusu cù una sessione di furmazione pratica guidata da l'ingegnere capu di Andrew Mafu. Temi inclusi:
Funzionamentu PLC è touchscreen
Gestione di ricette è aghjustamenti di parametri
Sincronizazione di a velocità di a linea
Prucedure di mantenimentu preventivu
Risoluzione di prublemi di unità di formatura è taglio
Tecniche di ottimisazione di l'efficienza
L'Agente Arabu Baking Machinery hà manifestatu satisfaczione cù a chiarezza tecnica è a prufundità di furmazione, affirmannu chì a cunniscenza acquistata aiutaria à accelerà l'adopzione di l'automatizazione trà i so clienti.
Dopu un scambiu tecnicu produttivu è dimustrazioni pratiche, i dui lati anu manifestatu un forte interessu à furmà un partenariatu à longu andà. L'agente hà enfatizatu chì a capacità di l'ingegneria di Andrew Mafu, a flessibilità di persunalizazione è a forza di fabricazione si allineanu bè cù i bisogni di i panifici industriali di u Mediu Oriente.
E duie parti accunsenu à:
finalizà a cunfigurazione di a linea di baguette,
preparà i materiali di lanciu di u mercatu,
stabilisce un pianu di sustegnu tecnicu regiunale,
è cuntinuà e negoziazioni per future soluzioni automatizzate di panetteria.
1. Chì era u scopu di a visita di l'Agente Arabu Baking Machinery ?
Per valutà e capacità di produzzione è discute e specificazioni tecniche per una linea di furmazione di baguette persunalizata.
2. Chì linii di pruduzzione sò stati dimustrati ?
A linea di pane completamente automatica, a linea di pane tostu à alta idratazione è a linea di produzione di croissant.
3. L'agente hà visitatu tutta a fabbrica?
Iè - cumpresu u magazzinu di materia prima, l'attellu di machining, l'area di assemblea è l'uffiziu di ingegneria di R&D.
4. Hè statu ancu visitatu un situ di u cliente ?
Iè, un attellu di pruduzzione di croissant cù l'equipaggiu Andrew Mafu.
5. L'agente hà ricevutu furmazione tecnicu ?
Iè - chì copre i sistemi PLC, a gestione di ricette, a sincronizazione è u mantenimentu.
6. A linea di baguette pò esse persunalizata?
Iè. Tutti i moduli ponu esse adattati per a pasta regiunale è e esigenze di produzzione.
7. I dui partiti anu manifestatu l'intenzione di cuuperazione ?
Iè, hè statu stabilitu un quadru di partenariatu à longu andà.
8. Chì sò i prossimi passi dopu a visita ?
Raffinamentu tecnicu, cunferma di capacità, è pianificazione di u prughjettu regiunale.
Da amm
Linea di produzione di croissant: alta efficienza e...
A linea di pruduzzione automatica di pane hè un pienu ...
Linee di produzione di pane automatiche efficienti per ...